


گناوه – خبرگزاری مهر: در شب و روز تاسوعای حسینی سراسر محلات شهر گناوه غرق در ماتم سوگواری عزاداران حسینی بود و عزادارن در این شب به یاد سقای دشت کربلا بر سر و سینه زدند.
به گزارش خبرنگار مهر، در حسینیه معتمدی گناوه عزاداری عاشوراییان بسیار با شکوه برگزار شد و ابتدا دسته سنج و دمام زنی هیئت خدام الحسین (ع) به اجرای برنامه خود پرداختند.
کم کم با رسیدن عزاداران از سراسر شهر گناوه به این هیئت چاووش خوان همزمان با دسته سنج و دمام به چاووشی در زمینه واقعه عاشورا پرداخت.
ما را در سایت محرم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29